Лідеру рітейлу України. Джерело: Новое время
Зростаюче бажання покупців економити під час кризи змушує українських ритейлерів вигадувати нові способи отримання грошей та лояльності клієнтів.
Розкладені красивими горами, блищать овочі і фрукти, курячі яйця, підібрані за кольором, лежать в плетених коробках, а сир моцарелла готують прямо на очах покупців за скляною перегородкою. Продавці дуже ввічливі.
Свято вдалося — з супермаркету складно піти без покупки. Притому що асортимент складається в основному не соціальних, а з більш дорогих товарів.
Парадокс, але під час кризи така святкова концепція виявилася затребуваною. Навіть у розпал робочого дня, коли НВ зустрічався з Циганковим, в магазині були покупці. А по вихідних тут взагалі не проштовхнутися.
Більше інформаціі: http://nv.ua/ukr/publications/zamaniti-i-zarobiti-ukrajinski-ritejleri-vigadujut-novi-sposobi-pidvishchennja-lojalnosti-klijentiv-106619.html
ТОП 3 продовольственных ритейлера Украины по числу открытых магазинов в первом квартале 2016 г., ед.